Diensten

Tot uw dienst!
Hoe kan ik helpen?
Ik werk graag voor mensen die met internet omgaan. Wat bedoel ik daarmee? Sinds 2010 zet ik mij enthousiast in voor verschillende opdrachtgevers. Denk aan zelfstandigen, platforms, start-ups, bureau’s of grote gevestigde bedrijven die een extra handje nodig hebben. Met een passie voor visuele communicatie en het internet als work-of-field ontwikkel ik met veel liefde: frisse en originele ideeën. Hieronder staan een aantal manieren hoe ik u kan helpen maar eerst een paar tips!
Heeft u deze vragen?
Hoe zichtbaar is mijn website op Google?
We kunnen kijken naar hoe goed jouw website scored binnen Google. Waar liggen verbeterpunten? Wat gaat er goed? Om relevant te worden voor jouw doelgroep moet je weten waar ze naar zoeken en kunnen we onderzoeken hoe je gevonden kunt worden. Wie is je doelgroep überhaupt en is dit scherp als we kijken naar de content op jouw website?
Welke social media is voor mij relevant?
Iedereen wilt zichtbaar zijn op social media, omdat het relatief een goede en goedkope manier is van adverteren. Bovendien kun je op een laagdrempelige manier je business etaleren en jouw doelgroep activeren. Toch is zomaar een social media inzetten niet altijd de beste oplossing, omdat het vaak tijdrovend kan worden. Bereik je jouw doelgroep op het juiste medium?
Moet ik gaan adverteren op Google bijvoorbeeld?
Deze vraag wordt vaak gesteld. Het antwoord is genuanceerd, maar in de praktijk is het antwoord ‘nee’. Omdat de basis van jouw website niet optimaal is opgezet waardoor je Google-score bijvoorbeeld erg laag is. Zodra dit hoger is zal je bereik ook groter worden en heb je al ‘gratis’ promo. Toch kan adverteren een uitkomst bieden, zodra je een kleine website hebt die moet concurreren met grotere website die dus meer content hebben opgeslagen op hun website. Dit vraagt om een analyse wat jij als ondernemer wilt en wat de mogelijkheden zijn die we kunnen pakken.
Waar zitten de verbeterpunten van mijn website?
Een website dient er om de lezer te informeren en wellicht te activeren tot handelen. Denk aan contact opnemen of een product te kopen. Een website is een manier om business te etaleren en kan er teveel focus liggen op wat jij als ondernemer wilt laten zien in plaats van wat de lezer wilt lezen. Is dit de juist afgestemd? Wordt jouw website op de manier gelezen als jij wilt? Wat vindt de lezer/gebruiker belangrijk?
1
Huisstijl en merkontwikkeling
Samen maken we een huisstijl bestaande uit verschillende elementen. Dit alles wordt gevangen in een concreet huisstijlhandboek: logo, kleur, typografie, fotografie, tone of voice.

2
Groot drukwerk
We gaan samen de diepte in. Met volle vaart ontwikkelen we een campagne of ontwerpen we samen een boek.

3
Klein drukwerk
We gaan samen snel schakelen en slaan daarmee snel spijkers met koppen. Zo kan ik u helpen met bijvoorbeeld het ontwikkelen van een ”gewoon” visitekaartje.

4
Website (UI/UX)
De plek waar merkontwikkeling en gebruikerservaringen samenkomen. De website van uw organisatie. Het ontwerpen tot realiseren van een website met uw doelgroep en merk in acht te houden.

5
Social media
Het inrichten van social media vraagt om een strategie en content-creatie voor een goed verhaal naar buiten. ‘Communication is key.’

6
SEO en SEA (zichtbaar zijn op Google)
Het aanpakken van uw zichtbaarheid van de organisatie. Wat is de huidige stand van zaken? Wat weten we al? Waar zitten de verbeterpunten? Vervolgens; wat voor campagnes kunnen we verzinnen? Wie is de doelgroep en waar zitten zij? Vragen die allemaal gericht zijn op concrete resultaten boeken.

7
Video en Animatie
Heeft u een goed verhaal maar nog geen beeld? We gaan samen een verhaal visueel vertellen. Zie mijn Portfolio voor meer referenties.
8
Een inspiratie-gesprek met mij
We gaan aan 1-op1 aan tafel zitten en praten over uw organisatie of zichtbaarheid. Zo ligt er gelijk een roadmap klaar voor uw organisatie.

Wat kan ik voor u doen?
Stuur mij hieronder een korte boodschap.
Kan ik u hierover terugbellen?