Welke vraagstukken kan jeroen aanpakken voor jou?

We kunnen kijken naar hoe goed jouw website scored binnen Google. Waar liggen verbeterpunten? Wat gaat er goed? Om relevant te worden voor jouw doelgroep moet je weten waar ze naar zoeken en kunnen we onderzoeken hoe je gevonden kunt worden. Wie is je doelgroep uberhaupt en is dit scherp gezet als we kijken naar de content op jouw website?

Iedereen wilt zichtbaar zijn op social media, omdat het relatief een goede en goedkope manier is van adverteren. Bovendien kun je op een laagdrempelige manier je business etaleren en jouw doelgroep activeren. Toch is zomaar een social media inzetten niet altijd de beste oplossing, omdat het vaak tijdrovend kan worden. Bereik je jouw doelgroep op het juiste medium?

Een website dient er om de lezer te informeren en wellicht te activeren tot handelen. Denk aan contact opnemen of een product te kopen. Een website is een manier om business te etaleren en kan er teveel focus liggen op wat jij als ondernemer wilt laten zien in plaats van wat de lezer wilt lezen. Is dit de juist afgestemd? Wordt jouw website op de manier gelezen als jij wilt? Wat vindt de lezer/gebruiker belangrijk?

Deze vraag wordt vaak gesteld. Het antwoord is genuanceerd, maar in de praktijk is het antwoord ‘nee’. Omdat de basis van jouw website niet optimaal is opgezet waardoor je Google-score bijvoorbeeld erg laag is. Zodra dit hoger is zal je bereik ook groter worden en heb je al ‘gratis’ promo. Toch kan adverteren een uitkomst bieden, zodra je een kleine website hebt die moet concurreren met grotere website die dus meer content hebben opgeslagen op hun website. Dit vraagt om een analyse wat jij als ondernemer wilt en wat de mogelijkheden zijn die we kunnen pakken.

Sinds 2010 zet Jeroen zich enthousiast in voor verschillende opdrachtgevers, zoals zelfstandigen, platforms, start-ups, bureau’s of gevestigde bedrijven die een extra handje nodig hebben. Met een passie voor visuele communicatie en het internet als work-of-field ontwikkelt hij met veel liefde frisse en originele ideeën voor digitaal en print. Jeroen geeft aandacht aan een breed spectrum, denk bijvoorbeeld aan; het ontwerpen van een brand, campagne of o.a. social media inrichten, het realiseren van een website of het regelen van marketing en traffic-inzage van jouw website. Interesse om met Jeroen samen te werken? Neem vrijblijvend contact op via mail of telefoon!

Stuur een mail

 
 

Hoe kan ik jullie helpen?

Jeroen helpt jullie graag uit de brand. Met ruim 10 jaar ervaring is ook hij flexibel inzetbaar voor jouw bedrijf. Hij is o.a. bekend met de volgende programmatuur; het Adobe Creative Cloud pakket, Sketch, Figma, Office, Open Office, Invision, Invision Studio, Sublime, Filezilla, Trello, Harvest, Forecast, Google SC, Google Analytics en Google Data Studio.

Kop koffie doen?

 
 

Werkervaring

 

Business Online Creative
Concept | UI UX | Marketing | Socials | SEO | Advies
KVK R’dam: 51285274 0000

 

 

2018 – 2019 : Buro Rietveld

Online Director
Concepting & art, UI UX

 

2018 : Fourleaf

Digital Designer
Huisstijlen, infographics

 

We are just

2016 – 2015 : Just

Digital designer
Animaties en reclame.

 

Adobe

2015 – 2014 : Oxyma Adobe team

Content Processor