Rotterdams technolabel groter blazen

Rotterdams technolabel groter blazen

Rotterdams technolabel groter blazen

Voor Herr Zimmerman ontwikkelde Jeroen een RETRO SPACER DEUTSCHE Identität, die als een goede spiegel fungeert hoe de feestjes, de sfeer en de mensen in elkaar steken. Verwacht prikkels, enthousiasme, vrijheid en lol! Daar hoort natuurlijk een eigen website, een eigen domein bij die dit maximaal uitstraalt. Bovendien maken we voor elke editie een campagne die we online uitzetten op social media en met posters in het straatbeeld in Rotterdam en Den Haag. Met als doel om het concept zo te communiceren dat je daadwerkelijk de sfeer en de lol proeft zonder er eerder geweest te zijn.

Klant
Herr Zimmerman label

Opdracht
(Verder) ontwikkelen van een brand identity

Doel
Het concept zo communiceren dat je daadwerkelijk de sfeer en de lol proeft.

Diensten
Visual identity, campagnes, website, strategie, advies

Al een decennium is Herr Zimmerman een begrip in Rotterdam. Met de Duitse zwarte kat als boegbeeld waar er een sfeer hangt die tot in de vroege uurtjes ongeëvenaard aanvoelt… Afgezien van de communicatie waren er een aantal zaken die ook praktisch moesten zijn. Zo moest de identiteit makkelijk in gebruik te zijn, te dupliceren en autonoom in te vullen door de mensen van het techno-label zelf. Denk aan afbeeldingen die als sjabloon dienen en een website die makkelijk bij te werken is. Op deze manier vonden we een goede en efficiente werkwijze, waarbij ik als monitor dien en zo kan bijsturen waar nodig blijkt.

“Positief, constructief, en creatief (mee)denkend! De samenwerking met Jeroen heeft geleid tot een waardevolle upgrading & restyling van de Herr Zimmerman website & artwork uitingen. Blij met Jeroen en de Herr Zimmerman website: New Retro Space stijl!”

Mario & Linda